Aquest diumenge hem començat amb moltes ganes el primer torn de la 18ª edició del Campus Rafa Martínez, amb 169 participants!
El familiars dels jugadors i jugadores han pogut presenciar el primer entrenament que s’ha fet als quatre espais habilitats en aquesta edició: Pavelló municipal, pistes poliesportives del camp de futbol, pistes poliesportives de l’Escola Dr. Ferrer i pistes poliesportives de l’Institut.
I demà més! Tenim moltes ganes de començar ja els entrenaments tècnics/tàctics i les competicions col·lectives!
Benvinguts!!!




